Какво значи поддържаш? Поддръжка е едно, основен ремонт със смяна на сегменти е нещо съвсем различно. Не е честно Кадет на 40 години с гарантирано много по-високи вредни емисии да минава ГТП, а кола, която е Евро 6 или 5 и на 10 години да не минава защото видиш ли не защитава Еврокатегорията си? Тогава пък защо не го направят - всички коли без Еврокатегория нямат право да се движат???????????????? Това е противоречието в нашата Родина, нямам нищо против старите коли, аз също карам стара кола. По тяхната логика и твоята 95% от колите в Бг няма да могат да се карат ако не защитят Евро категорията си, иначе всеки би искал да кара чисто нова кола, но всички знаем какъв е стандарта на живот тук. Имаш ли идея колко е Данъка на 1,5 дци Евро 5 дизел 2014 година? И каква е разликата с тази на кадет 1,3 бензин и къде по дяволите отиват тези "отстъпки" и дали не е прецакан отново този с по-новия автомобил? На оня с Кадета данъка е минимум на половина защото е над 15 или 20 години кола ( отново противоречие), а тоя с по-новата кола хем не може да мине преглед, хем го таковат с данъка.slowtraveler написа: ↑15 Сеп 2021 11:46А имаш ли отстъпки в данъка според еврокатегорията? Ако не поддържаш автомобила си, твърдиш, че е Евро6, плащаш данъци като за Евро6, ама автомобилът ти не отговаря на това- защо ГТП трябва да потвърди 'измамата'? Кое е тъпото в това да не премине ГТП при условие, че не отговаря на данните в талона?
Проблема с маслото е останал и е на дневен ред, явно ако всички са минали сервизна акция не би трябвало да го имат този проблем, вярно зависи как е каран и стопанисван този мотор, но случаите не са един или два. И да новите коли и те горят масло но тогава от тези години 98-2001 Тойота откриха сезона, евала, че си направиха recall.
И все пак, нещото което ми е най-неприятно - говорим за Тойота, не за Ситроен,Пежо и Рено, въпреки, че на моето Рено за 10 хил.км ако долея 200гр. масло е просто за спорта, не го карам като състезател, но предполагам и търсещите информация в темата не са състезатели.